1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Nemesis
|
Jeg forstår at du bliver meget forlegen og flov og godt kan se at hvad du skriver i citationsboksen må under ingen omstændigheder blive sat i forbindelse med det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.
Du kan godt se at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter og holdninger. At Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt nøjagtig det stik modsatte i spil i verden af hvad du skriver i citationsboksen.
Mit ambitionsniveau er at vi skal undgå sådan noget selvmodsigende meningsløs skriverier der ingen mening giver.
Hvad du skriver i citationsboksen er så Anti Jesus Kristus synspunkter man overhovedet kan forestille sig. Der er en klar afstandstagen og afvisning og ringeagt af alt det Jesus Kristus gav sig selv og sit liv for at bringe i spil i verden. Hvilket jeg synes er okay blot ikke fra et menneske der i tide og utide flager med et Jesus Kristus Ikon.
Min religiøse vækkelse fik jeg foran et Jesus Kristus Ikon og ellers er min religiøse overbevisning som der står i citationsboksen.
Det kan vi simpelthen ikke byde eventuelle læsere.
Hvis jeg gik så galt i byen som du gør ville jeg ønske mig at der var en HansKrist der opdagede dette og påpegede det overfor mig og jeg ville hurtigst muligt få rettet op på mit selvmodsigende meningsløse skriverier.
At du mener man må mene hvad som helst om Jesus Kristus finder jeg barnligt og idiotisk - det er under mit niveau for kvalificeret debat.
Ligeledes er det skræmmende der ikke bor en ambition i dig om at forstå tingene hele tiden dybere. Få større og større overblik over tingene. Men det er du fløjtende ligeglad med, for dig er tro lige med at man kan mene hvad man lyster om fx Jesus Kristus og vel andre også går jeg ud fra.
-0-0-0-
Vi har en debattør Arne
Der har fået sin religiøse vækkelse foran et Jesus Kristus Ikon
Men hvis religiøse synspunkter er Anti Jesus Kristus synspunkter - hvor han afviser og modarbejder og ringeagter alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.
Selv om Arne har disse Anti Jesus Kristus religiøse synspunkter flager han i tide og utide med sit Jesus Kristus Ikon
Jesus Kristus bliver altså taget som gidsel eller smurt ind i nøjagtig det stik modsatte af hvad han gav sig selv og sit liv for
Det er skørt men jeg er glad for at du godt kunne se at i en undervisningssituation må man ikke på nogen måde sætte Jesus Kristus i forbindelse med hvad du skriver i citationsboksen
Man kunne bruge det som eksempel på at det du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus religiøse synspunkter
|
|
|
|