1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Nemesis
|
Du læser ikke mine indlæg Arne -
Din oplevelse foran Jesus Kristus Ikon'et vil jeg ikke tage fra dig eller ugyldiggøre hvilket jeg ej heller nogensinde har gjort.
Men det er det næste skridt du tager, hvor du ud fra din oplevelse, mere eller mindre på grundlag af din oplevelse, begynder at hævde en lang række påstande om Jesus Kristus der er Anti Jesus Kristus holdninger jeg kritiserer dig for
Med udgangspunkt i din oplevelse Arne mener du:
Og at tildele Jesus Kristus en endnu højere ære, end du gør, det er jo ikke just en "gidsel-affære" - tværtimod.
Er du bimmer mand du undergraver og modarbejder alt det Jesus Kristus gav sig selv og sit liv for skulle ske fyldest. Er det at ære Jesus Kristus??? NEJ
Og du gør ham Gudløs og Gud Fader'løs. Og hårdnakket hævder du at der ingen Åbenbaring Gud er i Jesus Kristus. Er det at ære Jesus Kristus??? NEJ
Du lukker døren til Gud og den religiøse spirituelle åndelige guddommelige virkelighed Jesus Kristus åbnede døren for vi alle nu igennem ham ville få erfaringer med og kendskab til. Er det at ære Jesus Kristus??? NEJ
Du afviser og nedgør Jesu Kristi Åbenbarede virkelighed med Gud - som et SØN'FADER JEG'DU samtalende kommunikerende BØNS HØRENDE GUDS ORD virkelighed med Gud som vores Gud Fader og vi Guds Børn med Guds Ånd - Helligånden. Er det at ære Jesus Kristus??? NEJ
Du afviser den BØNNENS virkelighed med Gud Fader Jesus Kristus Åbenbarede os som Guds Børn med Guds Ånd - Helligånden. Er det at ære Jesus Kristus??? NEJ
Milliarder af kristne mennesker har et helligt BØNNENS fromhedsliv og BØNNENS SPIRITUALITET som Jesus Kristus skænkede os - Åbenbarede os, som jeg beskrev det i de to afsnit ovenfor. Hvad Jesus Kristus har bragt i spil i verden er så værdifuldt for vi mennesker - ingen af os kunne finde på at opgive hvad vi er blevet beriget med i Jesus Kristus.
-0-0-0-
Nu må vi nok kræve at du reagerer på hvad jeg skriver. Har en menneskelig forstandig reaktion på hvad jeg skriver.
Du glider jo hele tiden af på hvad jeg skriver.
Hvad der er sandheden for dig behøver jo ikke være sandheden for Jesus Kristus - og er det ej heller når vi ser på den åbenbarede nye virkelighed med Gud vi mennesker har modtaget fra Jesus Kristus.
|
|
|
|