1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online.
Key:Admin,
Global Mod,
Mod
Kladde
Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Åndelig Føde
Namaskaram...
Jeg køber ikke dit verdensbillede. Livet opstod for 3.800.000.000 år siden. Det var underlagt død og elendighed fra begyndelsen. Det samme var mennesket. Altså ikke noget menneskeligt fald der har forårsaget tingene. Det efterlader os med et englefald. Er der andre muligheder? Kan vi forklare det hele uden et fald? Jeg har svært ved at se det. For hvorfor skulle Gud skabe en mørkeverden? Det giver da ikke nogen mening? Som sådan burde Gud jo skabe en lysverden. Det kunne være interessant at få Sadhguru indover. Hvordan hænger det hele sammen? Ved han det? Jeg ønsker en forklaring der holder vand. Håber du vil være med til at udforske muligheder. Jeg elsker dig. Det kan vi bygge noget på. Kærlighed. Vi bliver ikke ved med at være på jorden. En dag stiller vi træskoene. Det bliver spændende. Hvad sker der så Hvem ved Ateisterne drømmer om udslettelse. Men de er også mærkelige. Vi andre drømmer om liv og glade dage Måske er der ikke øller på den anden side, men jeg drak nu heller ikke øller, da jeg var barn, så det overlever jeg nok. Vi har så mange ting for på jorden. Jeg vandrer på min vej mod målet = fred og glæde på jorden Det er godt nok til mig. Har ikke brug for andet. Det skulle da lige være Radha. Hende savner jeg. Min partner. Hvor er hun henne? Hjemme på slottet. Sikke et eventyr. Kongen støtter og hjælper alle...