1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1470
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Gerth:
Ønsker man vedrørende hvem som helst død ligesom en forbandelse ved straffende dom, så er vedkommende heller ikke mit medmenneske i den spirituelle familie vedrørende meningen med den befriende velsignelse af livet.
Gerth bakker op om Arne der klager over: "Jeg må ikke forsøge at se næstekærligt på Vladimir Putin."
Til Arne og Gerth - ufatteligt som I to har fokus på jeres næstekærlighed overfor Putin
jeg er ved at brække mig over jer to og jeres manglende jordforbindelse
ikke et ord om de tusindvis af uskyldige mennesker der dræbes og lemlæstes, invalideres, -
Både Gerth og Arne har mistet deres moralske kompas - og realpolitiske praktiske orienteringsevne
begge to har I misforstået det religiøse spirituelle - hvor I gør det til noget verdensfjernt tåbeligt naragtigt
det er simpelthen under al kritik at I ikke kan få øje på de tusindvis og atter tusindvis af uskyldige menneskers ufattelige lidelser - men al jeres opmærksomhed og empati og forståelse skænker I fandeme manden der er årsagen til disse forfærdelige lidelser og forbrydelser imod menneskeheden (det er så kvalmende)
det skal også siges at jeg aldrig har betragtet jer to (Arne og Gerth) som særligt skarpe i øverste etage og nu viser det sig at I også begge to i den grad har mistet jeres moralske kompas og sunde raske forstandige moralske orienteringsevne i den realpolitiske virkelighed --- så syge så syge så syge pseudoreligiøse verdensfjerne etiske moralske skøre tanker I begge er nået frem til
jeg væmmes over jer - især at jeres fokus og næstekærlighed går til krigsforbryderen og I ikke skænker de tusindvis og atter tusindvis af uskyldige mennesker der dræbes og lemlæstes og invalideres og traumatiseres for livstid nogen opmærksomhed - men tværtimod slår i empatisk næstekærlig omsorgs ring omkring manden der er skyld i al denne menneskelige smerte og lidelse på jorden
jeg kommer ALDRIG til at forstå jeres FOKUS - manglende moralske realpolitiske oritenteringsevne
|
|
|
|