1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
hvis vi med henrettelsen af et menneske (eller gennem millitærkup) kunne forhindre tusindvis og atter tusindvis af folkedrab - død og ødelæggelse og ufattelige lidelser og lemlæstelser og invaliditet af mennesker --- så er svaret vist ikke så svært at Arne Thomsen ikke også kunne nå frem til det
din fascination af P er så stor at du gerne foretrækker at tusindvis og atter tusindvis af uskyldige mennesker dør og lemlæstes og invalideres - frem for at et menneske dør
du skræmmer mig Arne
din fascination og kærlighed til forbrydere ser vi nu de hæslige konsekvenser af - din holdning er modbydelig
jeg må også sige at jeg altid har betragtet dig som på nogle områder værende afsindig langt ude i dine tanker og ideer,
fuldstændige uskyldige menneskeliv betyder åbenbart ingenting for dig --- hvorimod P jo på ingen måder er et uskyldigt menneske, men kynisk
hvor er din empati, omsorg, kærlighed for disse uskyldige tusindvis og atter tusindvis af mennesker der skal dræbes og invalideres???? nej du skænker forbryderen imod menneskeheden al din kærlighed og empati - og har ingen medfølelse overhovedet for den Ukrainske befolkning der nu går igennem en død og ødelæggelse vi slet ikke kan forestille os.
Efter min mening har du en syg moralsk karakter og dømmekraft (hvilket jeg iøvrigt har set tegn på i årevis men nu ser vi det udfoldet i dets hele groteske uhyrlige omfang)
-0-0-0-0-
den russiske ortodokse Kirke i Rusland har ingen samvittigheds stemme - og i samme øjeblik de udtaler sig selvstændigt og samvittighedsfuldt bliver de fjernet
måske det ikke er gået op for dig, men der er ikke ytringsfrihed i Rusland ---
|
|
|
|