1
registreret
(1 usynlig),
32
gæster og
1458
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Spørgsmålet er ganske enkelt og klart stillet (der er ikke mere at komme efter så vidt spørgsmålet - hvad dit svar bliver kan og vil jeg ikke blande mig i)
Kig på hvad du har skrevet som jeg citerer dig for.
Dernæst, mener du hvad du hævder igen igen år efter år, flugter hvad JESUS KRISTUS bragte i spil i verden?
-0-0-0-
PS:
Arne: Jeg så også gerne, at du forklarede, hvorfor du spørger mig.
Fordi samtidig med at du skriver som du gør (som jeg har taget kopier af og som findes i citations boks i et utal af indlæg i dag) der flager du med et JESUS KRISTUS IKON.
Det er ihvertfald 15 år siden jeg sagde at det var mig umuligt at forstå du kunne skrive som du gør og samtidig flage med et JESUS KRISTUS IKON.
Kort og godt - jeg forstår ikke - har i ihvertfald 15 år stående fuldstændig uforstående overfor at du kunne skrive dogmatisk som du gjorde i årevis og så flage med et JESUS KRISTUS IKON.
Efter min mening hvad du skriver modsiger alt det JESUS KRISTUS bragte i spil i verden. Det er derfor jeg gerne vil høre din mening om dette forhold.
Mener du at hvad du har skrevet meget bombastisk dogmatisk gennem årene flugter det JESUS KRISTUS bragte i spil i verden?
|
|
|
|