0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Arne:Jeg tænker på, at når reaktionen overfor, hvad der er anderledes end, hvad man selv tror, er så kraftig, hvad er mon så grunden?
Hov hov hov Arne jeg kritiserer dig for:
1):
Du påstår du ikke vil driste dig til at sige noget om Gud men du gør ikke andet end at ringeagte og revse et personligt menneskeligt gudsforhold
2):
Du modsiger, tar klar afstand fra, og ringeagter alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt for at have bragt i spil i verden - dette er også okay - intet forkert er der heri, men der hvor det går galt for dig er at du dog til trods vil flage med et Jesus Kristus Ikon - det kan man jo ikke når man som du afviser alt det et Jesus Kristus Ikon symboliserer.
For mig må folk gerne have meget forskellige ståsteder og synspunkter, religiøse tilhørsforhold --- der hvor jeg bliver engageret og blander mig er hvorvidt hvad folk skriver gir go mening - hænger sammen og om det er forankret til virkeligheden, er der videnskabelig belæg for synspunkterne, vil naturvidenskab og de andre videnskaber støtte op om hvad der hævdes
|
|
|
|