0
registrerede
19
gæster og
1327
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Gerth:
Jeg advarer jer om, at vendepunktet sker ikke kun i mig men også verden, skillelinjen.
Desværre idag indser jeg om mod istedet for frygtens dårlige undskyldninger, at frelsere, helte og frihedskæmpere tager chancen med livet som indsats.
Nu er du vel ikke så desperat at du ender op som terrorist?
Du lyder truende.
"Livet som indsats" skriver du, er det så farligt og mener du det bogstaveligt.
Måske du alligevel ikke skal presse dig selv ud i EKSISTENS hvis du opfatter det som meget farligt eller hvis du forbinder det med noget dramatisk.
Måske du skulle finde et sted at bo hvor der ikke er larm fra naboerne og du så skulle lære at skrive - du vil jo gerne skrive - men dine tekster er stadig lidt for uforståelige - men måske hvis du kom i en slags skrive skole - deltog i et kursus hvor man skulle lære at skrive du ville kunne forbedre dig.
Kun ved at arbejde med noget (kun igennem opgaver at løse) kan vi styrke vores kræfter og evner. Ellers mister vi vores kræfter og evner som sygner hen og går til grunde.
Du er jo en fri mand Gerth så du har så mange af døgnets 24 timer du kunne bruge på at arbejde med et og andet.
Du kunne jo kalde dig selv for selvstændig, din egen arbejdsgiver. Du kunne ansætte dig selv. Gå udenfor lejligheden og banke på døren og gå indenfor igen og sætte dig og lade som om du søger et arbejde.
Der er mange muligheder for en økonomisk fri mand som dig Gerth.
Skal jeg være ærlig så synes jeg der er at spore igennem hvad du skriver, en mørk side ved dig, noget uhyggeligt der titter frem i dine tekster fra tid til anden.
Jeg kender dig ikke godt nok til at kunne vide om du er potentielt farlig for dig selv eller dine omgivelser.
Jeg advarer jer om, at vendepunktet sker ikke kun i mig men også verden, skillelinjen.
Desværre idag indser jeg om mod istedet for frygtens dårlige undskyldninger, at frelsere, helte og frihedskæmpere tager chancen med livet som indsats.
Du skal ikke presse dig selv ud i noget der forekommer dig at være farligt.
Et menneske skal have det godt med sig selv og derfra skal det handle - ud fra glæde og overskud - ihvertfald ud fra tryghed - et menneske skal ikke presse sig selv ud i noget det finder farligt.
Og føler du dig ikke tryg skal du ikke foretage dig noget, men kun arbejde på at finde trygheden igen.
Apropos hvad du skriver Gerth, må jeg så spørge dig om hvordan du har det?
Hvordan har du det Gerth, med dig selv og det hele?
Er der noget der bekymrer dig eller går dig rigtig meget på?
|
|
|
|