1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Jeg vil med glæde finde hvor du bekæmper og latterliggør alt det JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden og er religionshistorisk verdenskendt for.
Thomas har konfronteret dig dermed og jeg vil finde mere præcise eksempler på hvornår du modsiger og bekæmper og latterliggør det JESUS KRISTUS står for.
Vi er kommet et stort skridt fremad.
Men endnu engang, prøv selv at meditere over hvad er det JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden og religionshistorisk er verdenskendt for.
Det er en såre simpel øvelse du ihvertfald burde kunne magte.
Men du er måske fuldstændig blank såvidt det spørgsmål???
Og nej jeg lyver ikke, hvorfor skulle jeg dog det, vi er på en offentlig debat portal, hvordan kunne du tro jeg kunne finde på at lyve???
Mærkelig påstand at komme med.
Kan du slet ikke forholde dig til hvad vi drøfter - hvorfor skal du altid drøfte min person?
For mig er det af største betydning at når du flager med et JESUS KRISTUS IKON så ofte som du gør så skal hvad du iøvrigt skriver være da bare en smule i overensstemmelse med hvad JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden og er religionshistorisk verdenskendt for.
Det forlanger jeg og alle andre der er seriøse. Det skal give mening og vi skal afklare ting og forklare tingene - så Trosfrihed bliver et sted der gør fremskridt.
Vi gør jo ingen fremskridt.
|
|
|
|