1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Du har intet problem med at bekæmpe og latterliggøre og håne alt det JESUS KRISTUS bragte i spil i verden samtidig med at du flager med et JESUS KRISTUS IKON
Kære folkens der læser med - det siger ligesom ikke så lidt om hvilken betydning vi skal tillægge Arne's skriverier, men ikke mindst at vi har ret til at trække på smilebåndet når Arne flager på skrømt med sin JESUS KRISTUS IKON - det er bare absurd og meningsløs og vrøvl og groft manipulation fra mandens side det han der gør og den ortodokse kirke ville smide ham ud på røv og albuer i samme øjeblik han nærmede sig med de skriverier Arne barsler med dagligt der er i direkte modstrid med alt hvad JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden.
Jeg er tilfreds nu - og jeg kan jo ikke forhindre dig i at misbruge JESUS KRISTUS på det groveste.
Og hvad jeg mener om det har jeg vist givet stærk nok udtryk for flere gange.
Så fik vi den ged barberet 🐐
Her gjorde Trosfrihed et stort stort skridt fremad. Nu mindre MENINGSLØS VRØVL og en mand der pynter sig med lånte fjer fik vi plukket og klædt af til skindet.
-0-0-0-
Hvad du bilder os ind at have oplevet foran det JESUS KRISTUS IKON - kan vi svært anfægte og vi lader det være
Men hvad du skriver kan vi læse og forholde os til og det er det alene jeg forholder mig til. Dine evindelige endda med stor stor ihærdighed at bekæmpe og latterliggøre og håne alt det JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden.
Du er så samvittighedsløs at du mener at kunne flage med et JESUS KRISTUS IKON uden at du overholdet føler dig forpligtiget på det JESUS KRISTUS bragte i spil i verden. Men ikke nok med det, at du bekæmper alt det JESUS KRISTUS står for, du håner og latterliggør det også.
Godaw med en økseskaft 🙃
|
|
|
|