1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Sidste gang, absolut sidste gang Gerth.
Gerth:
Jamen du har jo selv omtalt Tikka og Anonym som desværre dogmatisk religiøse fundamentalister ligesom ekstremisten Somo, så de kan ikke styrke din kritik imod mig.
Selv om Tikka fremstiller kristendommen som bibelfundamentalisme hvilket jeg er rygende uenig med hende i, så kan hun jo godt være et sandhedsvidne omkring dette at mange af dine indlæg er så dårlige skrevet at de er nærmest ulæselige.
Det har Arne også påpeget, det har en anonym også sagt flere gange da du begyndte at skrive på Trosfrihed.
Det er bare sådan det er. Det kan være sjusk fra din side, at du har for travlt og ikke har gjort dig de nødvendige sproglige anstrengelser med at skrive forståeligt. Iøvrigt et fag i skolen at man lære det, men som flere og flere unge mennesker der i vor tid går ud af skolen uden at kunne magte.
Jeg har sagt hele tiden jeg tror det er sjusk da vi fra tid til anden har set vel formulerede klart forståelige indlæg fra dig af. Men måske disse indlæg er skrevet af ham der har kræft du siger har hjulpet dig.
Noget andet er at du citerer folk forkert, også noget Tikka har nævnt. Hvorfor pokker citerer du os ikke korrekt???
Du skal jo blot tage et kopi af hvad vi har skrevet og du er sikker på at du har citeret os korrekt.
|
|
|
|