1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Du er fuldstændig opslugt af dig selv Arne
Thomas forsøgte at få dig i tale (om din debat adfærd), det lykkedes ikke - igen igen igen begyndte du at tale om dig selv og hvad du synes og mener og hvor dit ståsted er
Nu var det din debat adfærd, fx hvad du klandrer andre for konstant og som ved nærmere eftersyn findes i udtalt grad hos dig selv ---
Også i det her dit indlæg lykkedes det dig at pege af andre uden at du opdager hvor mange fingre der peger på dig selv, ja det lykkedes dig at se splinten i vi andres øjne men ikke bjælken i dit eget.
Du gider os ikke Arne.
Du er her for din egen skyld
Æv æv æv æv
-0-0-0-0-
Du taler om at missionere, jeg kender ingen der missionerer mere end dig, dagligt igennem årevis forsøger vi at korrigere din misinformation om Paulus og kristendommen - og du gider ikke engang læse vores redegørelser for en mere nuanceret og fair syn på tingene, hvilket betyder at vi kan risikere igen igen i den kommende tid at skulle drøfte dine fordomme om tingene - ER DU UDE AF STAND TIL AT LÆRE NYT??
ER DU IKKE MERE NYSGERRIG PÅ DINE OMGIVELSER??
Gang på gang har jeg sagt det ikke er enighed med os vi ønsker eller fordrer af dig, men at du også gider forstå og læse og sætte dig ind i hvad modparten skriver.
Som om du vil have at alle "kampe" debatter skal foregå på din hjemmebane. Sålænge det er dig vi drøfter, så udviser du en vældig interesse, men så snart vi forventer at du sætter dig ind i vores kommentarer til dine konstante misinformationer og ude af proportioner skævvridning tingene - så bliver der stille og vi høre ikke mere fra dig
Din mission er dine negative misinformationer
Og så din frontale total angreb på essensen i det religiøse spirituelle - hvor du på samme tid optræder på skrømt pseudo religiøs, som om den ortodokse kirke sørme står dit hjerte nær --- noget mere usandt skal man fandeme lede længe efter, de vil overhovedet ikke vide af dig, dem du mener at stå nær, hvis de læste dine udgydelser
-0-0-0-0-0-
Jeg er bestemt ikke den rigtige til det her med dig Arne, der er Thomas og Tikka bedre --
Og grunden til at jeg ikke er den rigtige skyldes mit temperament og tålmodighed, manglende tålmodighed
|
|
|
|