1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Tikka:
Personligt tror jeg, at gud er skabt i menneskets billede, og at dette billede kan ta form efter den kultur man lever i ...
Jeg har igår kommenteret på den din udtalelse, og gjort min egen stilling, standpunkt op.
Men jeg bliver lidt paf over din udtalelse ovenfor, da jeg så igen igen igen får problemer med at læse dig, dine indlæg.
Jeg tror folk der læser dig finder at du faktisk har hjemme i kristendommen ((godt nok i nærheden af noget bibelfundamentalistisk)- men lad os nu se bort fra hvor og hvilken retning)) - men det stemmer jo ikke med den din udtalelse ovenfor.
Det er en flere årig uafklaret spørgsmål for os der læser dig, hvor jeg vil tro 90% af de indlæg du skriver gør at vi der læser dig finder at du har et tilhørsforhold kristendommen, ja for sådan skriver du (ihvertfald 90% af dine indlæg peger i den retning) men igennem årene, kommer der pludselig stærke ateistiske udtalelser og klare afvisninger kristendommen som hjernespind og ikke andet. Og nu kom så igen en af disse indlæg der ikke godt passer med hvad du normalt vis skriver:
Personligt tror jeg, at gud er skabt i menneskets billede, og at dette billede kan ta form efter den kultur man lever i ...
Vil du forklare nærmere???
Vil det sige at de ca 90% (måske endda højere del) af dine indlæg hvor du efterlader det indtryk at du har hjemme et sted indenfor kristendommen, slet ikke er personligt ment.
Og vi tager fejl når vi antager, går ud fra, hvad du skriver er personligt ment??
Håber virkelig du vil hjælpe os til at forstå hvordan vi skal læse dig. Thomas har spurgt, der gjorde du bare grin med spørgsmålet, og jeg er godt klar over at mit spørgsmål risikere samme "disrespekt" fra din side.
Nå selvfølgelig håber jeg du springer ud i at besvare mit spørgsmål her, og tidligere Thomas der spurgte ret meget ind til det samme "misforhold" der forvirrer os der læser dig. Og de der sidder med på sidelinjen risikerer i den grad at blive ført bag lyset, da sandsynligheden jo er størst for at de render ind i et af dine 90% indlæg der tyder på at du bare hører hjemme et sted i kristendommen.
Vh HansKrist
|
|
|
|