1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Ofte har du "truet" eller luftet tanken om at stoppe med at debattere her, jeg har altid givet udtryk for at jeg synes du skulle forsætte, men som tingene står idag ville det være godt for stedet om du stoppede, fordi du er den eneste af os debattører der ikke er ærlig med hensyn til hvem du er og hvad du står for
Ville være godt for stedet?
Jamen, du undlader da bare at kommentere mine eventuelle indlæg, med mindre du ejer sitet, for så har du jo den mulighed at blokere min tilgang til siden
Troede ellers hjemmesidens navn Trosfrihed betød man havde frihed til at tro som man ville, men det skal måske forstås sådan, at det er en side hvor man kan blive fri fra at tro. Det ville nu også forklare din dårlige/ondskabsfulde opførelse/adfærd - hvor du i samme åndedrag dog fortæller, du er født af helligånden som driver dig –
At du mener:
gennem årene er det lykkedes mig at få dig til at være så glad for Gud Helligånden. Dette er lidt morsomt når jeg tænker på hvor meget du afviste og latteliggjorde den tanke, begrebet, størrelsen Gud Helligånden, eller Helligånden i almindelig tale
- det genkender jeg ikke.
...
|
|
|
|