1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Hej Hanskrist
Tak for ordene. Det betyder meget for mig, hvis jeg kan være til gavn for andre.
Jeg må indrømme, at jeg nu og da godt kan savne Facebook. Det er jo meningsfuldt for mig at skrive og dele tanker. Ud over bekendtskaberne fra vennelisten, så var jeg også medlem af grupper for N.T. Wright og David Bentley Hart. Sidstnævnte er også meget anerkendt og har den filosofiske vinkel, hvor Wright har en meget historisk vinkel.
Det er godt at høre, at du var imod min beslutning. Du skulle endelig bare have skrevet! Måske var jeg blevet 
Det har givet mig meget tid ikke at være på Facebook. Men omvendt kunne det som sagt også være meget meningsfuldt at udtrykke sig der.
Jeg er ikke sikker på, at jeg kan skrive ét eneste ord bedre end dig. Du skriver med hele dit væsen på en uforlignelig måde. Når jeg hører Arne sige, at han ikke forstår dig, så tænker jeg, at han må lære både at læse dine ord og tage imod den energi og kraft, som har sat ordene sammen og bærer dem.
Det er godt at høre, at der er højt begavede mennesker, som nyder, hvad du skriver. Det er jeg sikker på, at der er!
Kærlig hilsen Thomas
|
|
|
|