1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Det overrasker mig, at de kristne troende Tikka, Jørgen P og Hans K ikke blander sig her - også den multireligiøse Thomas? Citat Gerth
Anonym er Tikka og hun er tidligere Jehovas Vidner der nu er ateist, men stadig gerne vil fortælle os andre at den Jehovas Vidner hun har forladt at de dog har med deres bibelfundamentalisme ret i hvordan kristendommen skal forstås.
At bruge tid på en tidligere Jehovas Vidner der nu er ateist men stadig mener Jehovas Vidner har ret, gider jeg ikke bruge min tid mit liv på.
Jeg deltager ikke fordi jeres skriverier, debat, er det rene non sense, det er en gang pladder.
Rystende lavt niveau I drøfter på.
Der er ikke en af jer der har begreb om hvordan det religiøse spirituelle skal forstås.
Ufatteligt at I gider drøfte noget I ikke forstår
-0-0-0-0-
Der er en smule interessant i Gerths Helligånds fanatisme - men stadig har Paulus sagt meget meget mere interessante og præcise ting om Helligånden - så lyt dog til ham HELLIGÅNDENS APOSTEL pr se der var så fortrolig med Helligåndens frugter og karismatiske nådegaver som ingen andre.
Uden begivenheden KRISTUS - Guds fødsel i menneskets liv og menneskets fødsel i Gud - inkarnationen, tanken om Guds Søn (Gud far Gud søn) og vi også Guds børn - ville Gud Helligånden være abstrakt - men det er ikke abstrakt:
ved I ikke, at jeres legeme er et tempel for Helligånden, som er i jer, og som I har fra Gud
Ved I ikke, at I er Guds tempel, og at Guds ånd bor i jer? Hvis nogen ødelægger Guds tempel, skal Gud ødelægge ham. For Guds tempel er helligt, og det tempel er I.
|
|
|
|