0
registrerede
20
gæster og
1436
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Kære Jesus og kære Paulus og alle I andre kristne gennem to tusinde år, "For mig Arne er jeres Gud alt for lille i forhold til, hvad jeg oplever - og I er alt for store".
😱😱
😂😂😂
Det er så komplet hylemorsomt at en Gud der ikke formår at give sig til kende overfor mennesket, ikke formår at meddele og kommunikere sig frem til mennesket skulle være større end Gud der dog formår dette.
Altså at en Gud der er fuldstændig begrænset og impotent i forhold til mennesket det mest sørgende elskende og bedende og spørgende væsen vi har kendskab til skulle være stor, og større end Gud der dog formår at nå frem til mennesket som sin elskede anden med al sin kærlighed og alle sine Åndsgaver, det har jeg fandeme svært ved at finde logikken i.
Er du sikker på at du overhovedet har sat dig ind i mennesket som et religiøst væsen. Har forstand på hvad du snakker om Arne.
Som sagt er du blottet for enhver form for religiøsitet, for den religiøse dybdedimension. Du benægter Gud og Guds Åndens nærværelse, tilstedeværelse og manifestationer i menneskets liv.
|
|
|
|