1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
er du den rene uskyldighed???
du har ikke noget kørende overfor mig????
som er andet end sober debat????
du reagerer ikke på hvad jeg skriver, men springer det over, og så begynder du bare at ringeagte hvad det er du mener, du forestiller dig, at jeg står for, uden at undersøge det gennem en tekstnær læsning hvad jeg skriver
at jeg mister min tålmodighed over at du gør dette gang på gang, er meget menneskeligt,,, og det eneste der hjælper er at du stopper op og begynder at beskæftige dig lidt med hvad jeg skriver i altid mit første indlæg til dig,,,
du skal bruge mere tid på hvad andre skriver, hvis du har ambitioner om at forbedre debat kulturen,, og gøre det interessant for andre at læse med,,, ikke altid dig selv Arne,, også andre
det er ikke et spørgsmål om at du skal være enig med mig fx, men det er et spørgsmål om at du ikke skal begynde at ringeagte det og kalde det alt muligt nedladende, førend at du har læst hvad der står,,, det er der du fejler min ven
og på samme måde med Paulus,,, også uden at du har et nærmere bekendtskab Paulus begynder du at skrive om hvad du gisner om ham,,, det går ikke Arne
|
|
|
|