1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Det er simpelthen sørgeligt med dig Arne, hver gang jeg forsøger at få noget principielt op at køre så fatter du ikke en disse af det hele
Rent faktisk ønskede jeg det for dig, bare en gang at du måtte opleve Guds Ånd - Guds livgivende Ånd og hvor intimt nært personligt en oplevelse dette er og hvor uendeligt meget der her er at blive beriget og begunstiget med - at Gud ikke er en fjern ukendt upersonlig ubevidst "det" størrelse og virkelighed i vi menneskers liv. Nå men du gik amok og kunne slet slet ikke ta imod. Håber ikke jeg kommer til at stå i vejen for at Guds Ånd, Guds livgivende Ånd vil indfinde sig også i dit liv, trods dine utallige dogmer om at dette er en umulighed og noget du kun har dogmatisk hån til overs for
Men snart 6000 indlæg - men hvorfor så mange indlæg når du ikke vil bringe klarhed og forståelse over tingene til torvs - til debat
Men hvor får du meget opmærksomhed, alt alt for megen opmærksomhed i forhold til kvaliteten af dine indlæg og da især i forhold til at formå at indgå i en tekstnær debat hvad andre skriver - altid skal vi snakke dig selv
100 vis af gange har jeg lagt ud med spændende indlæg som du altid overfladisk læser og ingen egentlig tekstnær respons gir og så kommer dit personfnidder og det ender med at du præsenterer dit eget synspunkt for gud ved hvilken gang
Du breder dig og det alt alt for meget i forhold til hvad du formår
|
|
|
|