1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...
|
Hanskrist, du skriver:
Der er altid gået noget forud, nemlig at du rask springer hvad jeg skriver over og blot begynder at påstå noget om mig der ikke er belæg for. Det er at du ikke forholder dig tekstnært til hvad jeg skriver - dette er idiotisk opførsel og endnu mere grotesk når vi tænker det har stået på i snart 20 år. Mit svar: Forud gik:
Du har da i hvert fald ikke forstået "mit ståsted", siden du tydeligvis ikke har opdaget, hvordan det har udviklet sig i ca. den sidste måneds tid, hvad jeg dog tydeligt har klarlagt - og er meget glad for.
Jeg har - efter talrige forgæves forsøg - opgivet at få klarhed over din "ekstatiske kristendom" - og jeg har i øvrigt ikke set, at andre her på Trosfrihed har forstået dig. Jeg ser, at du stadig er godt i gang med dit - i mine øjne afskyelige - personfnidder, ligesom du tillige søger at diktere andre, hvordan de skal læse dine indlæg.
Hvis du, som du hævder, er genfødt i Kristus, så er det i hvert fald ikke en Kristus, som jeg agter - og jeg kan ikke lade være at tænke på, om det måske hænger sådan sammen, at din "genfødsel" måske er mislykket. Men det er naturligvis ikke noget, jeg vil påstå Din opførsel her på det sidste er imidlertid - i min øjne - så kraftigt forværret, at jeg nok fremover ofte vil ignorere dig.
M.h. Arne Indre harmoni, ydmyg kærlighed, lykke
|
|
|
|