0
registrerede
179
gæster og
233
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tro er et guddommeligt værk med os
|
Godt nytår Tikka
Hvem fanden du så end er
Føler jeg burde vide hvem du er
-0-0-0-0-
Du har talt i gåder med mig på chatten, sagt så mange gådefulde ting
Pludselig en dag for små to måneder siden gik det op for mig hvem Simon var (tænk i femten år at have hørt på mandens ydmygelser mig og så pludselig finde ud af hvem han er)
Kunne det samme ske at jeg en dag bliver klar over hvem du er Tikka?
HansKrist eller Hans-Kristian Hindkjær, Rødhus barfodsløberen, jeg er ikke så kendt og berømt som Simon.
Er du ikke?? Er du sikker på det Tikka
Hvis jeg sagde dig at jeg var RoseMarie, ville du så føle du kender mig?
Ja!
Okay du føler du kender RoseMarie som du aldrig snakker, skriver, med mere, men os to der har skrevet så meget sammen på debatten og chatten, mig fornemmer du ikke at du kender?
Korrekt forstået Tikka
Er det hårdt for dig Hans?
Ja indimellem går det mig på, driller det mig, at jeg ikke ved hvem du er Tikka
Nå ha en rigtig go aften som et godt nytår og et godt nyt'årti (eller er 10 år for meget at tage bestik af for dig/os)
Må hellere lige sige at jeg skam nyder at læse fx dine debatter med Arne, det har jeg altid gjort, selv om jeg hoverende kan finde på at bryde ind og påstå at I kan debattere herfra og til evigheden (hvor ABC nok findes) uden at I får sagt noget.
-0-0-0-0-
Gad vide om ABC - Jan Kærlighedens ABC har drukket sig selv fra sans og samling her i julen og nytårsaften som jo kunne legitimitere at drikke tæt
Sjovt du engang troede at kedelig mig kunne være ABC, næh så kærlig og musikglad er jeg vist ikke, selv om jeg da elsker musik
|
|
|
|