1
registreret
(1 usynlig),
14
gæster og
245
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej Simon
Ja, humor er livsnødvendigt og derfor også dødsens alvorlig i al sin sammensathed. Latteren og glimtet i øjet håber jeg aldrig, jeg mister ... dem vil jeg gerne ta' med mig ind i døden og meget gerne huskes for. :))
UNDER NOGET DER GODT KUNNE SE UD TIL AT VÆRE MÅNEN
Det er månen Det er et søm Det er et ord Det er ligemeget Det er vigtigt
Jeg har ti fingre Jeg har fem fingre Jeg har én finger i jorden i næsen på pulsen En finger på pulsen Det er alt Det er ikke alt men mere end ingenting En finger mere end ingenting Fem fingre Ti
Det er ikke månen Det er ikke et søm Det er ikke et ord Det er ikke lige meget Det er ikke alt
Jeg har ti ord Jeg har fem ord Jeg har et ord på hver finger Ordet Måne er et af dem Ordet Søm et andet
Det er en måne Det er et søm Det er en ost Det er en skydeskive Det er et hul Det er et hjul Det er et øje Det er en blindhed Det er kærlighed Det er dig Det er ikke dig Det er lige meget Det er meget vigtigt
Det er sent Det er ikke for sent Det er før det er for sent Det er lige før det er for sent Det er lige oppe over Det er månen Det er ikke en måne Det er ikke et øje Det er ikke kærlighed Det er ikke alt Det er sent
Du kan vikle mig om en finger om fem fingre om ti Jeg er parat har intet at skjule Du kan mig snart på fingrene
Det er ved at foldes ud Det kan aldrig foldes sammen igen Det kan dø men det kan aldrig foldes sammen igen Det kan altid foldes sammen igen Det kan ikke dø Det er alt Det er ikke alt
Jeg kan ikke vikles om ti fingre (sikke osse et syn!) ikke om fem ikke engang om én Det er lige meget Det er meget vigtigt Det er alt Det er ikke andet Det er ikke andet end månen Det er månen Det er alt Det er ikke andet end alt Det er mere end alt Det er foldet helt ud nu
og kan ses Vi kan se på hinanden at vi er her Med os to som øjenvidner vil det aldrig kunne bortforklares.
Det er månen Når man taler om månen natten igennem Når man taler længe nok om månen står solen op.
Benny Andersen
Også go' weekend til dig, Simon RoseMarie
|
|
|
|