0
registrerede
80
gæster og
1290
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej Simon
Giv os lyset tilbage
Kloden har mange forskellige slags alle må leve og dø glæd dig du er alligevel nu meningen er vel at så sine frø på en overladt stjerne ø
Giv os tiden tilbage og lad os bruge et hvert timeslag dørene er åbne og smilene slidt sådan er landet jeg gerne vil kalde for mit
Lykken du holder i hænderne nu den er hvis endeligt min og at du lever og bærer og er gør at jeg også kan værne om din denne smukkeste diciplin
Giv os glæden tilbage og lad os leve af det trylle slag kroppen er mange men styrken er en sådan er landet der står på de viseste sten
Ser du kun mørket hvor du vender hen tomhednes sorte protest skyggerne lever kun hvor der er lys husk nu at sol siden klæder dig bedste og i aften så se imod vest
Giv os lyset tilbage vi vender op på et hvert nederlag lukket bliver åbnet og støjen blir tyst nu skal der danses og elskes hvor mørket er lyst
Alt hvad vi kom for at dele og få dele og elske og få blev på et år det vi levede på fællesskab fødes når jeg blir til os og vi vandre med helios
Giv os landet tilbage giv tolancen et nyt folkeslag hjertet er åbnet og sindet er frit sådan er landet jeg gerne vil kalde for mit
Per Krøis Kjærsgaard
Hisner til fortsættelsen RoseMarie
|
|
|
|