0
registrerede
19
gæster og
1327
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej Simon
Verden er i farver ... nu. Tak for inspirationen fra Kunstnerne omkring os, den må findes og tages ind i farver i farvernes årstid og verden :))
Efteråret svulmet op
Himlen åbner sig dybt i kobberild, i turkis, i lysende blåtoner, et rum til fortsat forundring for det opspilede øje, en slugt at forsvinde lydløst i over den sumpede jord.
Pia Tafdrup
... og mere passion i farver
som har tingene fået lysende pels – gennemsigtig dug – farverne flyder imellem hinanden tingene flyder over.
bygger mig en verden af ord som jeg går ind i.
de skal suge honning af sten og samle dug på lænderne de skal være fulde af nik og ikke have blink i kroppen
de vil drukne øjnene i nuet og mødes som tulipaner
de vil have slanger som rygsøjler og danse på vandet
skal de have nogen hastighed skal de stå helt stille skal de røre ved hinanden skal de bevæge sig skal de ingenting tænke
skriver med en solstråle i min pencil stranden en stjernehimmel under vore fødder (badende mennesker er altid et digt) den der virkelig elsker tier med nattehimlens sne i sit hjerte
med fødder af blød bevægelse og hænder der drypper dybt ned i skyggen med en bundløs skygge flagrende på loftet og fødder der træder dybt ned i en blød bevægelse med en blød bevægelse hånden der drypper på det bundløse loft og skyggen med flagrende fødder der træder dybt ned i smeltede hænder og skyggen der smelter sammen med en blød bevægelse
Johannes L. Madsen
Hilsner og kragetæer i farver RoseMarie
|
|
|
|