1
registreret
(1 usynlig),
14
gæster og
245
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Hr. Lægprædikant..
Du skaber dig og har jo gjort det i mange år, i tillæg har du misbrugt utallige debattørers tid ved en uhyrlig følelsesekshibitionisme der til forveksling minder om hønsemands, da han var i sine på det nærmeste maniske faser. Men du tror stadig det er interessant at se en gammel mand med ståpels, der for åbent tæppe ruller sig i lutter kristusonani – tro mig, det er langt fra noget kønt syn på debatter og minder mest af alt om hvad man ville forvente at se i et Scientology-orgie! . Desværre er det jo sådan, at debatter på ”sociale medier” i disse tider ofte tiltrækker desperate mennesker der egentlig bare søger afløb for deres følelser, og hvor fanden skulle de ellers få afløb, og noget lign. var altswå ikke bare mit indtryk af dig, da du rigtig begyndte at rulle kristus-føleri-kampagnen ud også på Trosfrihed, vi havde jo set den på KD. Der er åbenbart ingen censor er i dig og man umuligt kan trænge igennem muren af resignation overfor sund fornuft, som du har omgivet dig med, men selvfølgelig, man kan sige sig selv, at når ingen gider snakke kristusfølelser med dig andre steder, ja så må du jo forsøge dig i Mellemrummet, selv om jeg nu helst havde været fri for at se dit fromme kristusføleri med extranummeret fornærmet-legen også her, når ingen forstår et hak af dit sludder – og måske som jeg mener legen med kristusbamsen bør foregå i enerum..;)
mvh Simon
|
|
|
|