0
registrerede
80
gæster og
1290
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
P.s.: Fornylig læste jeg i WA’s ’Bøger’ artiklen om Strungefilmen Væbnet med ord og Vinger – smukkere ville Væbnet med vinger af ord nok ha’ været – læste du den, og har måske endog set filmen? Selv ka’ jeg nu nære mig, men det skyldes nok, at poesien fremfor det private fuldt ud er personlig nok til selv at ku’ stå, desuden har privatlivet jo været genstand for adskillige genopstandelser, hvorfor denne sidste må frygtes at være end dårlig reinkarnation. Interessen for den private Strunges lyrik og tænkning om livet, ka' evt. findes i Mai Strunge (1985), samtaler mellem Anne-Marie Mai og Strunge. Derudover er der jo stadig de herlige minutter: https://www.youtube.com/watch?v=2awil8JphOc Selve artiklen skinner vist også lidt af savnet efter den skabende poet, men det er vel tiden vi lever i, hvor rammer overalt ska’ overbelyse det manglende værdiindhold. Ja hvem ved om ikke Strunge i den næste film blir en halv Marylin Monroe-inkarnation i fire spændende afsnit, selvfølgelig på DR - på forhånd god fornøjelse..;)
mvh & god weekend Simon Ups: På el-cykel ka’ man med en smule fantasi godt få fornemmelsen af mc’en, ellers er der jo Velo’en, med træk, slip og til en overkommelig pris. Ville gi’ min nabos hus for en tur tværsover US på Harley..;)
|
|
|
|