0
registrerede
20
gæster og
1436
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Lidt Ivan Malinovski, efter en rus i partikelbyen:
Flammen vil se mørket derfor dør den
Når jeg kun kan skrive med de sidste trevler af hjerte nerver nyrer kan jeg ikke skrive
så venter jeg til næste dag som stabler sine arabiske indiske japanske skyr over mit hoved
og så er verden nærmere end verden i fingerspidserne her lades alle hudløse ude
ingen panik sir jeg det går nok selv fuld af blod er postkassen grøn
det er håbets farve det går inte att gråta jämnt eller ændre verden hvis man ryster på hånden
skriver jeg hermed egenhændigt med de sidste trevler mellem nat og morgen
*
Benzinhjertet
Forude (naturligvis) døden I bakspejlet landskab på landskab Konsumerede marker og byer Afbrændte piger Spildprodukter Brugt tid Blå os Gas Målet en verden af ekskrementer Enorme køkkenmøddinger Spørg ikke hvorfor Du forbrænder forældre Æder lærer og idoler Grammofonplader Formgivne billigbøger Du har også et åndeligt røvhul Om bremserne er i orden Er af mindre betydning Men forstoppelse er en dødssynd Dit liv et måltid benzin Hastig indtaget Selvbetjening Speederen i bund Et flyttelæs på halvfjerds år Skal gennem dine pupiller Du skal drikke en sø Fordøje syv okser Tredive tønder skov I form af aviser Tygge dig gennem en hel botanik Platin eller plastic: Ned skal det Deraf afhænger Balancen i naturen Og den Fri Verdens fremtid Spørg ikke hvorfor Forude Endnu større marker og markeder Landskab på landskab Ganske almindelige Landskaber Af uvis varighed Saksen skjult Jernbaneoverskæring e.l. I bakspejlet (naturligvis) lutter ragelse Indrøm det bare: Du inhalerer livet Du er og blir et nåleøje Og tråden har to ender
- Ivan Malinovski.
mvh Simon
|
|
|
|