0
registrerede
79
gæster og
134
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Hej Simon
Er vi ude i en bøn om dekryptering af de grønne gloser? :))) Okay da, så la' gå, men kun for denne ene gang og fordi det er dig ... :)))
Morgenfugl og murmeldyr på vinterferie Lille Mathilde er energisk og fuld af idéer. Desværre er det ikke altid hende, der får lov at bestemme. Så er det godt at have to fantasivenner! Morgenfugl og Murmeldyr er klar til at fortsætte rejsen der, hvor virkeligheden stopper. Og for fantasivenner er der intet, som er umuligt. Det er sommer, men regnen står ned. Mathilde keder sig. Havde der været vinter, ville det have sneet i stedet. Morgenfugl og Murmeldyr er små nok til at tage på vinterferie i fryseren. Det bliver til noget af et eventyr. 8 minutter / Produktionsår: 2014 / Instruktør: Annette Saugestad Helland Produceret af Mikrofilm som er et prisbelønnet produktion og animation selskap lokaliseret i Oslo, Norge. Animation er deres store lidenskab og det er nok derfor deres produktioner har vundet international anerkendelse mange gange.
Og her et lille kig til de to fantasivenner https://vimeo.com/81873009
Tumult skulle i går være landet på afhentningshylden på mit lokale bibliotek, men den er endnu ikke landet hjemme hos mig i sofahjørnet. En træls hovedpine gør, at jeg ikke kan læse, men mon ikke morgendagen gør det af med den slags pineri :))
Nisseligste hilsner RoseMarie
|
|
|
|