1
registreret Arne Thomsen
84
gæster og
1064
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Poetisk fryd..
|
Att. lægprædikanten..
Der er en væsensforskel mellem at begejstres over en litteraturs poetiske konstruktion, hvor noget guddommeligt indgår, og så at sidde og onanere over en kristusrelation man finder rundt om i litteratur på wikipedia, hive disse exempler ud af sine sammenhænge og bruge Mellemrummet til at promovere sin tro på onaniobjektet.
I Mellemrummet har litteratur fortrinsret, uanset livssyn. Selvtilfreds trosonani med dit kristusikon må du derimod frit dyrke i en af utallige tråde du jo netop bygger til formålet, puds kristusikonet dér og kald det for min skyld gerne trosfrihed. Jeg har selvfølgelig forståelse for at der ikke er meget ved at sidde og blotte sig i en tråd ingen gider læse, men det ér altså dit private problem, ikke et andre i Mellemrummet skal tvinges til at forholde sig til.
Jeg vil derfor bede moderator om at flytte din prædikestol til et rum ideelt for din syssel, men du plejer jo også altid at sidde og pudse kristus i de kristne debatrum, dit behovs placering kan naturligvis ha’ forandret sig, i henhold til din glæde over islamisk tro, men dette må moderator se på.
mvh Simon
|
|
|
|