0
registrerede
79
gæster og
134
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Att. Moderator
|
Att. Moderator!
Det ser vist desværre ud til at en ældre mand trænger til et venligt puf over i den rigtige kørebane – det sker jo, at han blir lidt diffus af den megen kristussnak, ja lidt tunghør. Jeg vil derfor gerne bede dig flytte lægprædikant-Arnes fine prædikestol (nåja, der er måske tale om en ølkasse) over i en af de utallige tråde han har skabt til netop at sidde og ”pudse” sit kristusikon. Lyrik er pointen med Mellemrummet, hvor enhver ka' boltre sig i meningsfuld, smuk eller ligefrem forfærdelig litteratur, men læst litteratur er hvad vi her nyder og deler, og bruger altså ikke litteraturen som afsæt til promovering af livssyn/gudetro. Det er såmænd før sket at lægprædikanten har brugt tråden her som trampolin for sine trosbekendelser, men er altså ikke meningen med tråden.
Bedste hilsner Simon P.s.: Jeg ser selvfølgelig problemet: hvor anbringer man så indlæg med så ”åndrige” ideer som lægprædikantens, er rum med islamisk eller kristen tro mon den rigtige placering? Tja, heldigvis er det jo ikke et problem en mand uden ånd som jeg, skal løse, men skal gerne indrømme at det nu morer mig lidt at tænke på hvordan du så vil løse det...;) En anden forståelig sag er, at når der ikke er megen respons at hente for sine storartede idéer om meningsfyldte guddommelige universer i tråde man opretter, ja så ville det jo være nærliggende at flytte sine ideer ind i tråde hvor der er lidt aktivitet. Men det er så netop dét jeg mener Mellemrummet gerne skulle fritages for.
|
|
|
|