1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Guds Ord
|
Ja Michael det har været meget drøftet om der var straffe begået imod Suarez, som der blev fløjtet og som Neymar resolut gik ind foran Messi og eksekverer til stillingen 5-1.
En decideret fejlkendelse mener jeg som Per Frimann ikke at der var tale om, men ikke verdens største straffespark, men den kan dømmes uden at være en fejlkendelse, så her går dommerkendelsen Barcelona's vej og imod Paris uden som sagt at jeg mener der er tale om en decideret fejlkendelse.
Michael og I andre, om I har tiden, så skal I se på DR2 kl 20:45 "Manden der ville henrettes"
Wauu en dokumentar der sparker røv,
Se den Michael, virkelig en dokumentar der vil fange dig og sige dig en masse
Mange kærlige hilsner Hans-Kristian
PS:
Hvor tit skaljeg fortælle dig at der findes intet andet end det nuværende fortiden eksisterer kun i erindringen og fremtiden eksisterer kun i fantasien.
Fortiden eksisterer kun som tanke. sæt dig ned, lad tanken falde til ro og se sandheden i dette.
De findes i al evighed kun det nuværene😃
Jeg fornemmer godt humoren Michael 
Men fint du holder fast i dit og jeg i mit
Som Arne vil have Gud til at være universets Gud og ikke menneskets Gud gad vide om Arne har haft bibelen åbnet for at læse i den, hvordan pokker kan man være i tvivl om at der er tale om et dialogisk drama mellem mennesket og Gud
Jeg er rystet over at dette ikke står som det tydeligste af alt, essensen af den der bog Bibelen
|
|
|
|