1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Guds Ord
|
De skriftlærte stod der garanteret af et oprigtigt/ægte hjerte "Ikke ifølge ordet i bjergprædikenen. Da stod de der som hyklere for at blive set af mennesker - ikke for at blive hørt af Gud.”
¨¨¨¨ SVAR: Det er rigtigt. Det skal skribenten jo skrive, for at Jesus kan fremstå som sandheden.
... og den kristne tro har garderet sig ved at sige, at guds søn er tilstede i en forsamling ved bøn ... i kirken eksempelvis ... ja hvorsomhelst.
Mattæus 18:19-20: Jeg siger jer også: Alt, hvad to af jer her på jorden bliver enige om at bede om, det skal de få af min himmelske fader. For hvor to eller tre er forsamlet i mit navn, dér er jeg midt iblandt dem.«
¨¨¨¨ "Hvis du lægger op til en karikatur-tegning af, hvad Gud og Jesus har gjort for os, så vil jeg blot sige, at jeg angreb kirken på samme måde engang. Nu ser jeg en hel del mere nuanceret på det. Men det reserverer jeg til et andet indlæg, hvis jeg bliver mødt af oprigtig interesse."
¨¨¨¨ SVAR: Jeg fortalte blot, jeg mener at bibelens gud elsker menneskene for sin egen skyld … så ingen grund til at gå i svime over at gud elskede verden SÅ meget.
Bibelens gud er selvisk
¨¨¨¨
|
|
|
|