0
registrerede
143
gæster og
1441
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej RM..
Ja, hun er et ret centralt sidestykke i den danske folkesjæl, et ribben fra en strålelatter, og knagende dygtig, her fastholdt som levende erindring. Har altid nydt hendes humor og latter, og glædet mig, når jeg fik mulighed for at se teaterstykker med hende som medvirkende - og genser bestemt gerne timen du lægger frem. November er lidt særlig p.a. de mange føsdae', der sådan nisser julen lidt op, og ka' så godt lide digtet fra Højholt, solsort...altså ;)
Fik i anden forbindelse en link. vedr. en skuespiller, og måtte selvfølgelig snage lidt. Og sørme om ikke jeg støtte på en sjov lille sag med indbyggede minder. Så her lidt om systematik med noter, markering og referencer I det læste, der i dag er helt almindeligt men tidligere var fy, idet vi jo værnede om bøger med separate index i a-4 mapper ell. notesbøger, der så ku’ smides på porten i dette smid-væk-samfund. Det må i øvrigt være en særpræget fornøjelse at låne/købe overtegnede bøger, uanset det kunstneriske niveau. Har selv en del selected poems liggende fra Faber med overtegninger så massive, at digtene selv ligner noter, hvad der er synd. Men lærebøger regnes åbenbart ikke rigtig for bevaringsværdig litteratur, har man indtrykket af, de er ellers dyre nok: http://oxfordstudent.com/2015/01/06/a-new-way-of-reading/
mvh Simon
|
|
|
|