0
registrerede
19
gæster og
1327
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Go'formiddag Simon
En Højholtsk solsort er en dejlig måde at begynde både weekenden og et forskud på den kommende novembersne. Jeg fik egentlig aldrig kommenteret dine herlige links, så dem må du ha' nu ...
Allerførst min absolutte favorit, som er Bodil Udsen og hendes lattermilde og livsglade tilgang til livet på trods af store tab og sorger i hendes liv. Jeg er vild med hendes store livsappetit og muntre selvironi, som i allerhøjeste grad er et eksempel til efterfølgelse :))
Når du har en times tid til overs, så må du love mig at opleve et gensyn med hende fra 1977. Her møder vi hende med hendes fortælling om sit liv og skæbne med bramfrit sprog og hendes skønne og smittende latter 
http://www.dr.dk/bonanza/search.htm?needle=bodil+udsen&type=all&limit=120&assetId=21664
Udsendelsen begynder med den fremragende "Poesiens Blå Blomst", som jeg altid vil forbinde med hende og hendes stemme. Hun fortæller også om skuespillet "Hvem er bange for Virginia Woolf", som netop Richard Burton og Elizabeth også har spillet.
Sneglade hilsner RoseMarie
|
|
|
|