0
registrerede
19
gæster og
1327
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Foråret titter forsigtigt frem fra hjørnet med det ene øje, håbet gnistrer i grønkorn og øjne blå, glæden sidder i halsen, men kender jeg vejret ret, er der et glimt af fryd i forårets andet øje, måske fra et…
BLÆSEVEJR
Jeg er Nordenvinden. Haahaa. Minde Tænder ryger af Sælhundeblod. Jeg har Is på min Halestump, og jeg kommer med hele Favnen fuld af Snefnug og Frostvejr og dinglende Istapper. Hej – – Jeg har Duften af nylagte Rypeæg i min pels. Jeg bringer røde Kinder. Haahaa.
Jeg er Østenvinden, hihi. Jeg er Alverdens Rengøringskone. Jeg skurer og skrupper med flinke Fingre baade Himlens blaa Lofter og Maanelygten – Jordens lyse Marmorgulve og dens brogede Tæpper – plask – ned i Hodet paa Menneskene og deres spættede Kvæg. Jeg har Aal paa mine uldne strømper. hihi.
Jeg er Vestenvinden, hoho. Jeg er en fregnet Bondetøs. Alle de smaa fine Dun paa mine bare Ben er fulde af Støv fra de vilde Blomster, men mit lange løse Haar er Tordenvejr, og jeg hyler af Vildskab – jeg er knagende stærk og gal Huuuuuuuh, Jeg drukner alle mine fortabte Elskere uden Sorg i sultne Bølger. hoho.
Jeg er Søndenvinden. haha. Jeg er bare tyve Somre gammel. Jeg er fuld af Ungdom og af mørkerød Vin. I mit Bælte er Kirsebær og Roser, og min Pose er fyldt til Randen med Unger af Solen (det kalder jeg de gule Appelsiner): Tju. Jeg kysser mindst et Hundredtusinde Piger paa min Vej og leger med deres lyse Haar. haha.
- Arne Sørensen, Spark og Kærtegn.
mvh Simon
|
|
|
|