0
registrerede
19
gæster og
1327
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Her lidt fin musik med relevant lyrik i vor tid, nok lidt udover tidens små hymner til profeter eller søvnige politikere med euro og sig selv i øjnene – forøvrig er der veldig mye nisse i CV…;)
https://www.youtube.com/watch?v=uDyTZOVEJ8Q
Senior & Søn
Målløse Mortensen’s præmiesøn fik altid trettentallet i kemi for en selvstændig men også noget rutinepræget præstation der sku’ bli’ basis for den obskure hjemmeindustri hvis interesser nu varetages fra kælderen i en forstadsbungalow hvor junior sidder dødsens bleg og måneskinsarbejder som en afsporet teenager på små uhyrligheder ”sådan bare for sjov”
Sidder på en bombe i et S-tog og drømmer mig tilbage – til dengang i de ligeglade tressere hvor blomster var symboler på de samme ting som bomber er idag
”Hvis det alene stod til mig så burde den slags udskud offentligt skydes” sagde retskafne Reinkopf hen for sig selv ”og det at de bliver født måske ovenikøbet hel forbydes” men avisen han studerer kommer ikke ud med andet end sludder, om en pæn dreng og hvordan han blev til bombemand og døde som en martyr under overskriften ”ungdomskludder”
Sidder på en bombe i et S-tog og drømmer mig tilbage – til dengang i de ligeglade tressere hvor blomster var symboler på de samme ting som bomber er idag
Det’ lige før det hele er på vej henover hovedet på skråsikre Strømkjær der selv om terroren griber om sig har formået at forblive sig selv, nemlig en kuli der har rejst sig op og er blevet funktionær og hvis eneste kommentar til dagens Danmark ”er at det svinger ikke en meter” og det er logik for begyndere at det må gå som det går når de kommende generationer drives til vanvid af dommedagsprofeter
Sidder på en bombe i et S-tog og drømmer mig tilbage – til dengang i de ligeglade tressere hvor blomster var symboler på de samme ting som bomber er idag.
- C. V. Jørgensen.
mvh Simon
|
|
|
|