0
registrerede
8
gæster og
180
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Halløj her i midnatstimen :))
Tak for alle ord og for alle de smil, som de afstedkom ;)) ... og tak for din ihærdighed for at få mig i tale, tanke og skrift :)) og jeg er hverken gået i hi eller frø :)))))) Der er stadig liv og puls ... og her "Mere endnu" af Knud Sørensen :))
Jeg må have tabt nogle ord
dengang jeg begyndte at gå rundt derinde i landskabet for da jeg så mig tilbage havde de slået rødder og sendt grønne stængler op i rummet og dér stod de så tæt blomstrende med nyudsprungne ord. Nu gælder det så om at jeg får dem plukket inden dét efterår kommer som får os alle til at visne.
*
BLÆSTEN
har bidt et hul i den grå klit derovre og er fløjet videre med det sand den spreder over den tilgrænsende mark. Herfra
ser det dog ud som er det klitten der åbner en grådig mund for at opsluge den naturelsker der nærmer sig kanten og netop nu lægger nakken tilbage for at hælde en håndfuld små sorte revling ned i sin mund. Måske burde jeg selv gå derover.
*
Når mørket begynder at falde
er træerne de første der suger det til sig
så begynder også bakkedraget at unddrage sig mine øjnes registrering
men ude på søen dér synker mørket til bunds så den om lidt kan spejle en stjernebestrøet himmel.
*
Måske har jeg alderen til at give min skygge frihed og lade den vandre ind i landskabet og bosætte sig midt i evigheden
Endnu flere af de natlige hilsner RoseMarie
|
|
|
|