0
registrerede
79
gæster og
134
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: RoseMarie
Emne: Re: Mellemrummet
|
Halløjsa her ved synddagens frokostpausetid ;))
Tak for alle ordene dine, som du generøst gi'r mig med på vejen ud i havens udskejelser. Jeg nyder dem i fulde drag, både ordene og udskejelserne ... også selvom jeg i øjeblikket ikke selv bidrager med den store inspirationskilde. Men kilder har det jo med at strømme, også selvom de ikke kan ses med det blotte øje for så pludseligt at vise sig i et klidespring ...
Villy Sørensen ... ja, dét er skis'me da visdom på mange planer, og helt klart en kilde til både spring og fordybelse. Tak for at du bringer ham på banen igen :))
Og Halfdan ... ja, han er ganske klart uundværlig, simpelthen intet mindre! Og her er nogle andre af hans gode ord til rytmen på vejen ud over stepperne :))))))
Trådene synger. Det svundne er med, hvor du går. Livet har vævet sit mønster af dage og år.
Menneskehænder har skabt det af drøm og begær. Tynget af støv stod det op for at møde dig her.
Drøm spinder tråd til det kommende. Intet går tabt. Broderligt når det dig, alt som blev levet og skabt.
Dyb er forblødningens time. Men fødselens stund ler gennem smærte og klager med smil på sin mund.
Intet er nyt. Alt er nyt når du møder det frit. Trygt skal du favne det. Alt hvad du favner er dit.
Alt søger ind til sit mønster. I trådenes sang sover en rytme der stiger til helhed engang.
Skønhed og hæslighed bløder. I trend og i tråd toner det evige tema af lykke og gråd.
Mange af de søndige tanker og hilsner fra RoseMarie ;))
P.s. Synd tappert!
|
|
|
|