1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej RM..
Ja det er lidt lummert, men også en vidunderlig tid, hvor vi rigtig ka’ opholde os mellem alt der springer os i øjne og ører; bade, fiske, læse og pjatte over mad og vin til måneskin, lige indtil flyvende kannibaler med sus i skørterne jager os på flugt. Ind imellem lidt svært at sove, man vågner jo fa’me til drømme om ferskner og meloner – jeg, der aldrig har redet på bølgen blå, har sågar drømt om en søhest – ja, i kritiske faser sikkert også om drop m. sukkervand, passer man ikke lidt på og husker de gode salte! Men i aftningen er der dog lidt brise, det må vi så skønne på, og huske, at løvfaldet jo tidsnok ska’ komme, hvor vi jo så tænker tilbage på sommeren der gik. Dryppene fra oven var i dag et helt velkomment indslag til underholdningen, ellers ka’ man jo udføre et overraskelsesangreb på de nærmeste, sådan med fire-fem ltr. vand i en gryde, det plejer virkelig at få selv de lunkne op af stolen i ét ryk, tro mig, men det er selvfølgelig bare et forslag…
Men grib endelig pen og papir, nåja, så den lille puter, da, og føj så mellemrumstanker til, det er altid hyggeligt, ved du – sku’ du for øvrigt trænge til spænding, dér mellem solstråler og små huse på sneglefart, ja så prøv endelig Steven Saylor romaner, appetitvækkende lækkerbiskner, det lover jeg dig, desuden er der et fint udvalg, ni-ti stk. vil jeg tro, bon appetit! ;)
mvh Simon
|
|
|
|