2
registrerede Hanskrist
,(1 usynlig),
28
gæster og
157
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Den Evige Filosofi
|
Kære Arne,
Først tak til dig, fordi du åbner for forståelse af denne smukke ikon, som nu danner baggrund på min computer. ...
Dernæst lidt om det med evnen til at give og modtage kærlighed:
Mine forældre blev som ganske små anbragt på statens døveskoler i Fredericia og Nyborg. ... Ingen kunne forklare dem, hvad der skulle ske, og det har uden al tvivl været en dyb, traumatisk oplevelse for dem begge, og de har i årevis lidt under længsel og savn efter deres forældre og søskende. ...
De fik lov til at komme hjem 2 gange årligt på ferie, og jeg husker, at min mor fortalte, at hun var så ulykkelig efter en sommerferie, at hun stak af fra skolen og gik mange, mange km. for at komme hjem igen. ...
Den lille flamme, som jeg tror på, at vor Skaber anbringer i hver eneste af sine skabningers hjerte havde ganske trange kår, men den formåede at overleve alle barske oplevelser til trods ... og den blussede op, da mine forældre første gang mødte hinanden, og jeg er dem evigt taknemmelig for, at de både var i stand til at føle kærlighed til hinanden og til os 3 børn, som blev et resultat af deres forening. ...
Jovist kan kærligheden have trange vilkår i et menneskeliv, men helt udødeliggjort bliver den aldrig (TROR jeg). ...
Tak for inspirationen, du gav med dit indlæg, som ikke var ét ord for langt. 
M.v.h. Zenia
m.v.h. Zenia
|
|
|
|