2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
14
gæster og
173
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Buddhisme
|
Hej Arne
Lyt til en fuld mand...lykken er en brandert. Nirvaner er der hvor vi mødes og der ikke er forskel på dig og mig...dette er svært at opnå. Specielt hvis man har drukket Men det kan lade sig gøre...bare drik rigeligt Nu kalder den næste bajer på mig...og fortiden ruller derudaf...forfærdeligt...men hvad med fremtiden? Kender den ikke...måske du er med i den...sådan stående foran verdens ledere og tale til dem på et sprog de forstår...hvad ville du sige? Lyt til Buddha? Eller ABC Storhedsvanvid Sådan kan det gå når man ikke er ligesom alle de andre...har set det hele...og integreret det i mit system...frelse til alle...men hvem vil frelses i disse tider? Ikke mig...vil bare leve med mine venner som elsker mig...resten kan rende mig i røven...undtagen alle dem som jeg elsker...og det er alle...så...det er lidt fuck up det hele...hvem skal jeg slå ihjel? Dig? Ham? Hende? Ingen? Kast ikke med sten når du selv bor i et glashus...skal jeg endevende dit liv? Kom du bare og kig på mit liv, så vil du nok blive overrasket over den orden der er i kaosset Skåål du gamle kære menneske - skal vi ikke snart spille lidt petanque sammen? Os mod Thomas og HansKrist
Kærlig hilsen
ABC
|
|
|
|