0
registrerede
312
gæster og
191
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Jesus var jo jøde
|
Hej /DW.
Jeg må hellere gi’ lyd.
Jeg har Googlet, studeret og skrevet et "kilometer langt" indlæg til dig, som næsten var klar til at poste.
Så skulle jeg jo lige Google igen igen.
Denne gang fandt jeg en begrundelse for, at bibelens Jesus ikke er den lovede og ventede Messias, som gjorde jeg tænkte, jamen så er NT falsk.
Nå ... dette skal jeg lige undersøge lidt mere i dybden, og finde ud af om det holder.
Gør det det, er dette argument nok i sig selv, til at NT ikke er sand, og vil betyde, der skal "ommøbleres" i mit hoved mm.
Hvis du er interesseret i hvilke argument, der er tale om, læste jeg følgende Google oversat:
b) "Joseph kunne aldrig videregive ved adoption, som han ikke har. Fordi Josef nedstammede fra Jekonja (Matt 01:11) han faldt under den forbandelse af at kong, at ingen af hans efterkommere nogensinde kunne sidde som konge på Davids trone". (Jeremias 22:30; 36:30)
På engelsk: b) "Joseph could never pass on by adoption that which he doesn't have. Because Joseph descended from Jeconiah (Matthew 1:11) he fell under the curse of that king that none of his descendants could ever sit as king upon the throne of David". (Jeremiah 22:30; 36:30)
En venlig hilsen fra mig til dig.
¨¨¨¨
|
|
|
|