0
registrerede
46
gæster og
158
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Gud
|
det er ikke mig der bør hente mit eget indlæg om OpstandelsesBegivenheden Kristus, hvordan vi skal forstå opstandelsen hos Paulus,,,, det er dig til at svare mig, hvis du vil bevise overfor os andre at du sørme har forstået hvad opstandelsen betyder hos Paulus og du derfor ikke er kristen
He he – Jeg skal ikke bevise noget - om jeg er kristen over for dig eller andre ... og jeg kan jo tro migselv som kristen eller ikke kristen - det er et fedt ...
Det hele afgøres vel af Gud. Ikke sandt?
Men som Paulus skriver, så er kærligheden større end tro og håb, og det har jeg erfaret mange kristne mener, troen går ud på. Dette at vise kærlighed,,,,
... men hvorfor kærligheden er størst, er jo fordi Gud forstås som kærlighed og derfra kærligheden kommer.
Han elskede os først ... så meget så han sendte sin søn til frelse for enhver som tror.
For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have evigt liv. For Gud sendte ikke sin søn til verden for at dømme verden, men for at verden skal frelses ved ham. https://www.bibelselskabet.dk/brugbibelen/bibelenonline/Joh/3
.
|
|
|
|