0
registrerede
35
gæster og
169
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Gud
|
Begivenheden Kristus havde han fået overleveret.
Nej nu modsiger du alle,,,
Begivenheden Kristus var en suveræn ÅNDENS ÅBENBARINGS BEGIVENHED i Paulus's liv,,, og han gør iøvrigt et større nummer ud af at det forholder sig sådan,,, ikke fra menneskers overleveringer
det betyder ikke at Paulus er negativ og destruktiv revolutionær, og vil nedbryde de før ham der havde en bekendelse til Jesus som Messias,,, også deres Åndelige Erfaringer og hvordan de opfattede Begivenheden Kristus var for Paulus værdifulde og gyldige,,,,,
i den forstand var Paulus ikke revolutionær på alle områder, på visse områder blot er reformator
-0-0-0-
men godt nok skørt du ikke holde dig ajour med mine indlæg,,, på den måde kommer vi aldrig videre i teksten,,,
jeg har skrevet om TRO og TROEN som ingen andre og om hvordan OpstandelsesBegivenheden Kristus kan og ja må forstås hos Paulus hvis det er ham selv vi lytter til og ikke hvad han har fået overleveret
det er så skørt at se du starter en tråd om TRO og TROEN uden at du overhovedet tager udgangspunkt i hvad vores egen HansKrist har sagt om dette,,, virkelig absurd måde at debattere på
og nu begynder du at gøre dig klog på Opstandelsen hos Paulus uden at du overhovedet har orienteret dig i de store indlæg om dette som jeg lige har skrevet så sent som de foregående dage,,,
hvad betyder dette,, jo at selv om HansKrist har opfundet den dybe tallerken og hjulet fx så fortsætter vi som om vi ingen fremskridt formår at gøre,,,
du lukker bare øjnene og ørerne for hvad jeg skriver,, hvorfor
jo selvfølgelig fordi det truer din mission der er at latterliggøre kristendommen og dens spiritualitet
al fremskridt sker ved at man lytter til hvad andre har at sige om de ting man beskæftiger sig med,,,
det skyldes en udveksling af erfaring og forståelse tingene,
hvilket du nægter,,,
og det er selvfølgelig fordi du er bange for at få din bibelfundamentalisme og dine ideer om at du har forstået Paulus op at vende her på en offentlig debat med andre mennesker, som HansKrist fx,,, så hellere blive ved at skrive til nogen der ikke opdager dine fejlagtige påstande,,, der dog er populære i visse kredse der ikke har forståelse for spiritualiteten i kristendommen
|
|
|
|