0
registrerede
188
gæster og
239
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: Gud
|
I dag er der stadig mennesker, der har Jesus Kristus oplevelser, og som skriver om det, men mig bekendt er der intet af det, der er blevet autoriseret som kristendom. Er ikke klar over hvad du mener med: der har Jesus Kristus oplevelser, og som skriver om det, men mig bekendt er der intet af det, der er blevet autoriseret som kristendom. ... men jeg har fundet et skriftsted:
Elsker I mig, så hold mine bud; og jeg vil bede Faderen, og han vil give jer en anden talsmand, som skal være hos jer til evig tid: sandhedens ånd, som verden ikke kan tage imod, fordi den hverken ser eller kender den. I kender den, for den bliver hos jer og skal være i jer. Jeg vil ikke efterlade jer faderløse; jeg kommer til jer. Endnu en kort tid, og verden ser mig ikke længere, men I ser mig, for jeg lever, og I skal leve. Den dag skal I erkende, at jeg er i min fader, og I er i mig og jeg i jer. Den, der har mine bud og holder dem, han er den, der elsker mig; og den, der elsker mig, skal elskes af min fader; også jeg skal elske ham og give mig til kende for ham.« https://www.bibelselskabet.dk/brugbibelen/bibelenonline/Joh/14
.
|
|
|
|