|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Adskille stat og kirke?
|
jo faktisk, det kunne jo tænkes at du er idiot, og rent faktisk ingen åndelige erfaringer har
lyt til Arne, han siger det jo selv, at han er idiot og blank såvidt religiøse åndelige erfaringer:
Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.
Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige
hvorfor tror du ikke på hvad manden selv skriver HansKrist?
fordi det er så svært for mig at forstå et menneske skulle være disse religiøse åndelige erfaringer foruden som Jesus Kristus og Paulus og ja kristendommen er grundlagt på og som så mange milliarder mennesker igennem 2000 år har haft erfaringer med.
Arne kan jo være idiot på de her ting.
Der findes også mennesker som er umusikalske og uden social intelligens - ja der findes mennesker som er afskåret fra de evner som langt den største del af befolkningen trods alt har,, og hvorfor dog ikke tro Arne når han skriver at han er uvidende og blank mht til de religiøse åndelige erfaringer, og at ingen mennesker kan vide noget herom ifølge ham, som jo skyldes at han slutter fra sig selv af, til at så gælder det også alle andre mennesker, men dette er en fejlslutning, der skyldes at Arne tror det samme der gælder for ham nødvendigvis også skulle gælde vi andre,,,
tro dog manden når han påstår han er idiot i religiøse åndelige spørgsmål
|
|
|
|