annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Der er RAV i æ HAV
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 10 gæster og 148 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Adskille stat og kirke?

LoL

Hvad du der skriver har intet at gøre med hvad vi drøfter. Og endelig har det, så er det jo mit synspunkt du fremhæver - men altså det er slet ikke hvad vi drøfter

Og iøvrigt hjælper det jo ikke at erstatte Gud med ordet guddommelig når du opstår man intet kan sige om det guddommelige

Vi drøfter:

Det drejer sig alene om at du indføjer og smører Jesus Kristus ind i følgende tankegang:

Citat:
Arne:

Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.

Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige,

Det ovenfor er de mest Anti Jesus Kristus udtalelser jeg nogensinde har læst.

Så ikke bare vil du ikke vide af ordet Gud som er det mest centrale ord for at forstå kristendommen og Jesus Kristus.

Dernæst siger du sgu også at man intet kan sige om det guddommelige - jamen så falder verden jo sammen om ørerne på os, for Bibelen og Jesus Kristus gør ikke andet - alt drejer sig derom.

Jeg nægter at tro du nogensinde har læst i Nye Testamente når du kan fremføre følgende Anti Jesus Kristus udsagn:

"Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.

Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige,"

Arne er det menneske der er mest uenig med Jesus Kristus -

Arne har valgt at tage 100% afstand fra alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt for at have beriget verden med

-0-0-

Men det hele er nu begyndt at blive meningsløst barnligt og uværdigt for mig at debattere med dig - du ved simpelthen ikke hvad du selv taler om - der er jo ingen forstand forståelse og mening længere med inde over hvad du skriver

Det er virkelig langt ude

-0-0-0-

Nå men

Heldigvis overgår Guds Fred og Guds Kærlighed Kristus udgydt i mit hjerte ved Helligånden der er givet mig alle dine forbandede agnostiske anti Jesus Kristus påstande

Som kristne er vi højt hævede over alle dine usande ugudelige Anti Jesus Kristus påstande

Og jeg håber også at du selv er fri for dine usande ugudelige Anti Jesus Kristus påstande ihvertfald når du sover

For ellers er dit liv jo et 24/7 helvede og du har ingen frelse og fred og Guds Kærlighed Kristus og Himmelsk Guddommelig Salighed som velsignelse og forklarelse i dit liv

Et Guds Barn som alle andre kristne er i Kristus vil du ikke være - men jeg kunne dog ønske for dig at du en dag må lære Jesus Kristus at kende - Gud i Jesus Kristus - erfare dig selv som et Guds Barn - så du kunne begynde at forstå Jesus Kristus Søn Fader Åndelige virkelighed med Gud

Så du kunne blive befriet for dine panteistiske agnostiske vildfarelser hvor du ikke vil vide af og have viden om og forståelse og kendskab til Gud og det guddommelige - som du nægter at tage ind og imod - men bliver ved og ved og ved med at i et agnostisk vanvid at afvise - hvormed du hårdnakket afviser Gud i Jesus Kristus

Alle mennesker med et åndeligt behov - et spirituelt religiøst åndeligt behov skræmmer du væk fra Trosfrihed med dine agnostiske vildfarelser
Seneste indlæg
Lys
af Anonym
01/04/2025 20:08
Den religiøse spirituelle dimension
af Arne Thomsen
30/03/2025 18:01
Eid-Al-Fitr
af somo
29/03/2025 07:50
Ramadan
af somo
23/03/2025 14:33
Hvad er meningen?
af Hanskrist
05/03/2025 10:46
Nyheder fra DR
FN: Over 300 børn døde i Gaza siden br..
01/04/2025 22:29
Zelenskyj skal mødes med allierede for ..
01/04/2025 20:38
Flere mindre jordskælv registreret i Is..
01/04/2025 20:35
Melding fra fransk domstol åbner døren..
01/04/2025 20:08
Kasper Schmeichel ventes ude i fem-seks ..
01/04/2025 20:00
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Medie: Russisk embedsmand rejser til Was..
01/04/2025 23:20
USA deporterede mand til El Salvador ved..
01/04/2025 22:30
Senator holder over 22 timer lang tale i..
01/04/2025 21:05
Minister kræver dødsstraf for drab på..
01/04/2025 19:30
Undersøgelse viser at hjernen skaber mi..
01/04/2025 18:50