1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online.
Key:Admin,
Global Mod,
Mod
Kladde
Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Kritikkens præmisser
Namaskaram...
Du er simpelthen et fantastisk menneske Mon spørgsmålene/svarene myldrer frem hos læserne Det håber jeg Måske andre bedre kan forklare reinkarnationstanken for dig. Som sådan er det altid dig, og ingen andre, der oplever at have et legeme - dette legeme. Denne gang har du fået disse forældre og omgivelser at forholde dig til. Et nyt liv på jorden. Det liv er med til at udvikle/modne din ånd/personlighed. Der er ingen andre som dig = din ånd/personlighed. Du er unik. Hvordan er du nået frem hertil? Hvor mange liv har du bag dig? Det skal jeg ikke kunne sige, men du er en udviklet ånd/personlighed. I VmL tales der om de yngste, de ældste og menneskeånderne. De yngste og ældste er blot kendingsnavne, og har ikke noget at gøre med at de er yngre eller ældre end hinanden = de er skabt samtidigt i tidernes morgen = englene. Nogle af dem faldt. Dem kalder vi for de ældste, og dem der ikke faldt, kalder vi for de yngste. Menneskeånderne er et kapitel for sig = de var/er ikke særligt udviklet til at begynde med. Men alt det her er en lang historie. Den skal læses. Meget bliver forklaret for os. Hvor vi kommer fra og er på vej hen. Hvad det hele går ud på. Vi får et suverænt overblik. Ja, jeg kan godt lide Krishnabevægelsen - der er noget ved dem, som tiltaler mig Hvorfor har jeg skiftet navn...