0
registrerede
10
gæster og
184
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Gud er Kærlighed
|
Jeg skrev:
For mig at se, er det ikke en god idé, når deltagere her på Trosfrihed.dk begynder at vurdere hinanden personligt. Og hvad svarer Hanskrist på dét? Han vurderer Gerth - og mig - personligt!
Udover at jeg jævnligt af Hankrist er blevet kaldt "idiot" - og en masse mere af samme skuffe - så kalder Hanskrist mig nu også "sleepy" samt tilføjer, at jeg har gjort en masse lignende mod ham - dog uden at give eksempler. Jeg mener ikke, at der findes sådanne eksempler fra min side mod Hanskrist, men jeg ser dem meget gerne, hvis der skulle være nogle.
I sit seneste indlæg her skriver Hanskrist:
Hvis vi ikke opdrager på hinanden og da især på Gerth lærer han jo aldrig at kunne begå sig blandt mennesker Så kan det vel ikke være mere klart og tydeligt, at Hanskrist går efter "manden" - i stedet for efter "bolden".
Dét kan Hanskrist naturligvis gøre - ligesom jeg jo er i min gode ret til at have min mening om en sådan debatkultur
Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, indsigt, medfølelse, omsorg, kærlighed
|
|
|
|