1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Thomas-evangelium logion 51
|
Tikka:
Altså.
Gudsriget er i – skulle gerne være i de troendes hjerter og adfærd, men det bliver først en realitet, for alle når de som ikke tror - ikke vil frelses - ikke mere er.
Nå ja jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren - glem mit forvrøvlede indlæg - det burde slettes selv om det er over redigerings tiden. Hvorfor jeg kommer så kluntet afsted skyldes at jeg ikke er vågen og opmærksom nok - troede der var reaktion på mit indlæg i nat og derfor går jeg fuldstændig forkert i byen. Det er virkelig et træls indlæg jeg fik sendt afsted. Øv øv Hansemand.
Og egentlig eneste indlæg jeg har skrevet af relevans for hvad du Tikka og Arne drøftede igår søndag er det indlæg jeg skrev i nat - men selvfølgelig hverken du eller Arne har reageret på det indlæg til trods det er så godt så godt og relevant et indlæg for hvad du og Arne drøftede igår.
Jeg tror at jo bedre indlæg der skrives jo mere har I tendens til at ignorere dem.
Gudsriget er i – skulle gerne være i de troendes hjerter og adfærd, men det bliver først en realitet, for alle når de som ikke tror - ikke vil frelses - ikke mere er.
men det bliver først en realitet, for alle når de som ikke tror - ikke vil frelses - ikke mere er.
"når de som ikke tror - ikke vil frelses - ikke mere er"
"ikke er mere" - vil du fortælle hvad du dog mener
|
|
|
|